Blog

Így csinálj pénzt látogatóidból weboldal tulajdonosként

 2016.10.28.    IgenDebrecen Kommentek: 0

Nagyon sokan blogolnak, vagy üzemeltetnek weboldalt. Hobbiból, elhivatottságból, vagy épp azért, hogy pénzt akarnak vele keresni. Ez a blogpost nem arról fog szólni, hogy miként érj el havi több ezer, tízezer, százezer embert, és érj el milliónyi oldalletöltést abból meg pénzt (habár tény, hogy a látogatók szerzése a nulladik lépés). Most arról fogsz olvasni, hogy ha […]

Tovább olvasom

Üzleti terv

 2016.10.27.    IgenDebrecen Kommentek: 0

Kedves olvasó! Az alábbi sorokban az üzleti terv elkészítéséről olvashat egy blogbejegyzést, reményeim szerint a leírt információ az olvasó hasznára válik majd. Az üzleti terv a vállalkozás egyik alapvető eleme, azért készítjük el magunknak, hogy folyamatosan követni tudjuk, hogy milyen ütemben haladunk a célunk (siker) felé. Elkészíthetjük azért, hogy külső befektetőt, vagy újabb üzlettársat vagy […]

Tovább olvasom

Több bevételt akarsz? Próbálj meg eladni kevesebbszer!

 2016.10.21.    IgenDebrecen Kommentek: 0

Talán ez volt az egyik legmeglepőbb kijelentés, amit eladással kapcsolatban valaha hallottam. A Microsoft Bizspark  startup program egyik sales tréningjén találkoztam először ezzel a tanáccsal, amit akkor őrültségnek gondoltam. De pár év múlva, és párszáz sales megbeszéléssel később be kell látnom, ez bizony egy aranyat érő tanács! Az egyik legnehezebb dolog vállalkozóként, startupperként, sales emberként megfogadni, hogy […]

Tovább olvasom

Így validáld a piacod

 2016.10.19.    IgenDebrecen Kommentek: 0

Mielőtt a témába belemerülnénk, kezdjük a validálás szó definíciójával: érvényesít, hitelesít. Mit is tudunk egy startup kezdetén validálni? Mindent! A terméket, a piacot, az üzleti modellt, de még a csapatot is. Én ebben a blogbejegyzésben a piac validálást fejtem ki részletesebben.

Tovább olvasom

Validálás

 2016.10.19.    IgenDebrecen Kommentek: 0

validalas

Bármilyen ötletünket is akarjuk megvalósítani, annak mindig egy ellenőrzésen kell végigmennie, hogy megbizonyosodjunk a tervünk helyt fog állni a megcélzott piacon. Ennek a minden fejlesztési szakaszban megtörtént ellenőrzésnek a neve, a validálás.

Tovább olvasom