Blog

QUARBY A világ első chat optimalizációs szolgáltatása


 12.19.2016    IgenDebrecen Kommentek: 0

Felgyorsult életünket online oldalakon éljük. Ott olvassuk a híreket, ott keressük a párunkat és természetesen ott vásárolunk. A világ teljes népességének 53%-a használ internetet és 26%-a vásárol webáruházakból. Ez az arány évről évre dinamikusan nő.

Az eladást az online értékesítőknek új dimenzióból kell megközelíteniük, de a cél itt is ugyanaz, mint ezer éve a kereskedelemben: a vásárló legyen elégedett és térjen újra és újra vissza. Az webáruházak kereskedelmében egyre inkább elterjed a online chat használata, amelynek célja az ügyfelekkel hasonló személyes kontaktus kialakítása, pont mint egy valós üzletben. Nagy felelősségük van a chat-ügyfélszolgálaton dolgozóknak, hiszen rajtuk múlik milyen benyomással távozik egy vevő az oldalról. Ráadásul a chat “műfajából” adódóan sokkal rövidebb üzenetekben kell átadni ugyanazt a fajta figyelmet, amit telefonon vagy személyes beszélgetés során egyszerűbben lehet átadni.

Az online chat ügyfélszolgálatnak nyújt támogatást QUARBY, a mesterséges intelligenciát alkalmazó chat-elemző program, amely elemzi és jelentést készít minden egyes ügyféllel történt beszélgetésről.

Valóban elérhető lehetőség mesterséges intelligenciát alkalmazni?

Mesterséges intelligencia (MI) segítségévél ma már olyan elemzésekre vagyunk képesek amire korábban nem volt lehetőség. Nem is sejtjük, hogy az MI mennyire áthatja jelenleg is életünket a Gmail spam szűrűjétől az iPhone Siri-személyi asszisztenséig.

Az MI segítségével QUARBY meghatározza milyen volt a beszélgetés hangulata és értékeli az ügyfél elégedettségét. Az elemzések segítségével egy valós képet kaphatunk az ügyfélszolgálat minőségéről, megmutatják mire kell fókuszálni az ügyfélszolgálaton dolgozók tréningjein, mi az amiben fejlődniük kell. Továbbá meghatározhatóvá válik, hogy melyek azok a témák, amely leginkább foglalkoztatják a weboldal látogatóit.

Négy fős csapatunk javarészt programozókból áll, akiket kutató és sales-es munkatársak segítenek. Mindannyian elkötelezett hívei vagyunk a technológia által fejlődő világnak.
A QUARBY alkalmazásával garantáltan olyan szintre fejleszthető az online ügyfélszolgálat, hogy ügyfelek örömmel térnek vissza a weboldalra.

Látogass el landoló oldalunkra, ahol még több információ vár rád: http://www.quarby.com/

Share this...
Email this to someoneShare on Facebook65Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0

További bejegyzések

Mentes Szemmel logo

Szemléletformálás a mentes élelmiszerek világában

Biztosan mindenki ismer valakit, aki valamilyen ételallergiával küzd a[...]

Tovább olvasom

10-ből 9 alpaka nem tudja, mit csináljon szombat este…

...avagy íme az App, amivel Frodó odatalált Bilbó születésnapi[...]

Tovább olvasom

Bútorokat alkotunk újra – Retrotive stúdió

A bútorokról sokan, sokféleképpen gondolkodunk. Van, akinek a fotel csak[...]

Tovább olvasom

Halinba, az emlékeid jövője

A legfontosabb emlékeid megörökítése biztosan nagyon fontos a számodra[...]

Tovább olvasom
VISSZA A LISTA OLDALRA